ROČNÁ SPRÁVA 2008
Ž P s . r. o . I NFORMAT I KA ROČNÁ SPRÁVA 2008 6 Strategické ciele spoločnosti • Strategickým produktom v oblasti služieb V oblasti vývoja aplikácií je strategickým cieľom Stratégia kvality • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • Neustále zlepšovať služby poskytované formou outsourcingu pre Železiarne Podbrezová a.s., jej dcérske spoločností a ostatných zákazníkov. Pokračovať vo vývoji aplikačného programového vybavenia, spracovaným na mieru a pre špeciálne potreby zákazníkov. Rozvíjať proces vzdelávania a spolupráce so strednými a vysokými školami Zaviesť systém poskytovania služieb podľa ITIL Konsolidovať a modernizovať HW, SW prostredie je zabezpečenie troch základných oblastí outsourcing koncových zariadení (PC, tlačiarní, snímacích zariadení atď.) outsourcing infraštruktúry (servre – aplikačné, databázové, prvky bezpečnosti, mailové a webové servre, aktívne prvky atď.) outsourcing aplikačného programového vybavenia – poskytovanie štandardných aplikačných balíkov, zákaznícky orientovaných aplikácií vyvinutých na mieru, poskytovanie webových servisov atď. etablovať spoločnosť ŽP Informatika s.r.o. na trhu ako dodávateľa zákazníckych softvérových riešení. Zamerať sa na získanie stredných, prípadne väčších spoločností. Základné atribúty smerovania vývoja : Zamerať sa na tvorbu zákazníckych riešení s vysokou pridanou hodnotou Pripraviť a zrealizovať typové riešenia pre vybrané oblasti Dosahovať rast v oblasti outsourcingu aplikačného programového vybavenia Zamerať sa na zákaznícke riešenia v oblasti riadenia výrobných a obchodných procesov Pripraviť stabilnú infraštruktúru pre softwarové služby Pripraviť typové riešenia formou outsourcingu pre tretí sektor Zvýšiť podiel opakovaného nasadenia vyvinutých aplikácií Stabilizovať a zlepšovať kvalitu personálneho potenciálu, v oblastiach kde je to možné dosiahnuť čo najväčší podiel certifikovaných profesionálov je prvoradým cieľom vedenia ŽP INFORMATIKA s.r.o.. V oblasti stratégie zlepšovania kvality riadenia, kvality procesov , kvality služieb a všetkých firemných činnosti je dôležité naplnenie nasledujúcich zámerov : Procesný prístup - definovanie hlavných procesov, majiteľov procesov, systematicky merať spôsobilosť a výkonnosť procesov, analyzovať výsledky procesov Riadenie dokumentov a záznamov Certifikácia podľa normy ISO 9001/2008 Zavedenie ITIL praktík Certifikácia podľa normy ISO 20000 STRATÉGIA A VÝHĽAD DO BUDÚCNOSTI VŠEOBECNÁ ČASŤ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MzU1NTI=