Vyrocna_Sprava_2009
RO Č NÁ SPRÁVA 11 Stratégia spolo č nosti Strategické ciele spolo č nosti • Neustále zlepšova ť služby poskytované formou outsourcingu pre ŽP a.s., jej dcérske spolo č ností a ostatných zákazníkov. • Pokra č ova ť vo vývoji aplika č ného programového vybavenia, spracovaným na mieru a pre špeciálne potreby zákazníkov. • Rozvíja ť proces vzdelávania a spolupráce so strednými a vysokými školami • Zavies ť systém poskytovania služieb pod ľ a ITIL • Konsolidova ť a modernizova ť HW, SW prostredie Strategickým produktom v oblasti služieb je zabezpe č enie troch základných oblastí • outsourcing koncových zariadení (PC, tla č iarní, snímacích zariadení at ď .) • outsourcing infraštruktúry (servre – aplika č né, databázové, prvky bezpe č nosti, mailové a webové servre, aktívne prvky at ď .) • outsourcing aplika č ného programového vybavenia – poskytovanie štandardných aplika č ných balíkov, zákaznícky orientovaných aplikácií vyvinutých na mieru, poskytovanie webových servisov at ď . V oblasti vývoja aplikácií je strategickým cie ľ om etablova ť spolo č nos ť ŽP Informatika s.r.o. na trhu ako dodávate ľ a zákazníckych softvérových riešení. Zamera ť sa na získanie stredných, prípadne vä č ších spolo č ností. Základné atribúty smerovania vývoja : • Zamera ť sa na tvorbu zákazníckych riešení s vysokou pridanou hodnotou • Pripravi ť a zrealizova ť typové riešenia pre vybrané oblasti • Dosahova ť rast v oblasti outsourcingu aplika č ného programového vybavenia • Zamera ť sa na zákaznícke riešenia v oblasti riadenia výrobných a obchodných procesov • Pripravi ť stabilnú infraštruktúru pre softvérové služby • Pripravi ť typové riešenia formou outsourcingu pre tretí sektor • Zvýši ť podiel opakovaného nasadenia vyvinutých aplikácií • Stabilizova ť a zlepšova ť kvalitu personálneho potenciálu, v oblastiach kde je to možné dosiahnu ť č o najvä č ší podiel certifikovaných profesionálov Stratégia kvality je prvoradým cie ľ om vedenia ŽP INFORMATIKA s.r.o.. V oblasti stratégie zlepšovania kvality riadenia, kvality procesov , kvality služieb a všetkých firemných č innosti je dôležité naplnenie nasledujúcich zámerov : • Procesný prístup ‐ definovanie hlavných procesov, majite ľ ov procesov, systematicky mera ť spôsobilos ť a výkonnos ť procesov, analyzova ť výsledky procesov • Riadenie dokumentov a záznamov • Rozvoj vlastného softvérového balíka na komplexnú podporu riadenia poskytovania služieb, integrácia ITIL procesov v plnej miere • Certifikácia pod ľ a normy ISO 20000
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MzU1NTI=